Vitamini koji ljeti ne smiju nedostajati na stolu vašeg djeteta

Škola je napokon gotova i djeca se mogu bezbrižno posvetiti svom najdražem zanimanju –  beskonačnoj igri. Mnogi su već krenuli put morske obale, a drugi će to tek učiniti. Sunčanje, kupanje, duge šetnje i igre u pijesku iziskuju mnogo energije, često mnogo više no što je mališani imaju. Igra, koliko god bila zabavna, ipak iscrpljuje, a iscrpljeni organizam je posebno izložen zdravstvenim rizicima. Oslabljeni imunitet, primjerice, može otvoriti vrata i najmrskijoj od sviju prehlada – onoj ljetnoj, jer napada organizam kada to najmanje očekujemo.

Pripremite organizam svojih mališana za “slatke” ljetne napore

Jedan od načina da svoje dijete pravilno pripremite za “slatke” napore svakako će biti i dostatan unos vitamina. Ljetne promjene životnih navika i cjelogodišnje rutine na mališane mogu djelovati stresno, a i vrućina posebno utječe na ukupno funkcioniranje organizma. U svakom slučaju, na stolu vašeg djeteta vitamina ne bi trebalo nedostajati, posebno u ovo doba godine.

Vitamini i mineral brinu za zdravlje vaše djece

Ljeti je posebno važan unos hranjivih sastojaka s antioksidacijskom funkcijom, kao što su karoteni, vitamin A, vitamin E i vitamin C. Ti će vitamini smanjiti stres uzrokovan vrućinom i promjenom rasporeda, ali i voditi brigu o dječjoj koži, sprječavajući njenu suhoću, pomoći zacjeljivanju rana ako ih bude i poduprijeti opću zaštitu organizma kako bi se lakše othrvao eventualnim oboljenjima1.

Isto tako, važan je i unos vitamina D koji poboljšava rad srca i štiti kosti promičući apsorpciju kalcija te vitamina B kompleksa  koji doprinose boljem ukupnom stanju dječjeg organizma2.

Koje namirnice bi se trebale naći na stolu vaših mališana?

Kako biste osigurali da svi ti vitamini budu pravilno zastupljeni na stolu vašeg djeteta, ponudite ga svježim povrćem i raznovrsnim voćem, a u prehranu svakako uvrstite mlijeko, sir, jogurt i ribu, koji osim što osiguravaju vitamin D, u potonjem nam slučaju pomažu da u prehranu uključimo i vitamin E.

Malo maslinovog ulja u svakom jelu također će osigurati vitamin E, a redovito bismo ih trebali ponuditi i tanjurom tjestenine, riže ili drugih žitarica kako bi osigurali dostatnu opskrbu vitaminima B skupine u djetetovoj prehrani.

Uz sve ove vitamine na stolu vašeg djeteta ljeti, bit ćete sigurni da kvalitetnih hranjivih sastojaka ne nedostaje i da se vaš mališan hrani na način prikladan ovom izazovnom godišnjem dobu.

Salvit Multi V idealan je dodatak prehrani za bezbrižno ljetovanje mališana

Naravno, nismo uvijek u idealnom prehrambenom okruženju pa nije zgoreg pri ruci imati multivitaminski kompleks poput Salvit Multi V žele bonbona, dodatka prehrani u obliku medvjedića s djeci privlačnim osvježavajućim okusima limuna, maline i naranče. Salvit Multi V sadrži vitamine A, C, D, B6, B12 i folnu kiselinu koji pridonose normalnoj funkciji imunološkog sustava, a vitamini C i E doprinose zaštiti stanica od oksidativnog stresa. Ovaj izniman multivitaminski kompleks u dnevnoj dozi sadrži čak 8 vitamina 100 % preporučenog dnevnog unosa.

Ne zaboravite da je važno pridržavati se raznovrsne i uravnotežene prehrane te zdravog načina života.


Reference:

1 https://vitamini.hr/blog/vitaminoteka/top-10-antioksidansa-1-3516/
https://vitamini.hr/blog/vitaminoteka/top-10-antioksidansa-2-3517/

2 https://poliklinika-helena.hr/teme-za-roditelje/vaznost-vitamina-i-minerala-u-djecjoj-dobi/

Copyright Salvit© 2021 - Sva prava pridržana.